پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور

فرهنگ مالیاتی کشور،جهت آشنایی هرچه بیشترآحادمردم باپرداخت مالیات افتتاح شده است
%@%بدانید و آگاه باشید،مالیات یک فریضه و یک راه شرعی در تامین نیازهای مادی کشور است، پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور معتقداست مالیات یک تنبیه اجتماعی نیست بلکه مالیات یک فرصت اجتماعی است -آگاه باشید پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور،به عنوان یکی از مبلغان فرهنگ مالیاتی درکشور باهدف گسترش اعتلاء فرهنگ مالیاتی کشور می کوشد و به کمک و یاری شما نیاز منداست %@%           
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
(@)__ بدانیم و بدانید مالیاتی __(@) بدانید،دولت درجهت تحقق بخشی از خواسته های مردم درخصوص بالا بودن سطح رفاه و درآمد ،توسعه عدالت اجتماعی وخدمات آموزشی، تولید و اشتغال و سطح بالای پوشش های بیمه ای برنامه هایی را تنظیم وبه مرحله اجرا در آورده است که هدف غایی این برنامه ها آشنایی مردم و مودیان مالیاتی با محل هزینه کرد مالیات می باشد تا پرداخت کنندگان مالیات بدانند پولی که به عنوان مالیات به دولت می دهند در جهت رفاه و آسایش خودشان هزینه می شود. بدانید،فرار مالیاتی منجر به کاهش درآمدهای مالیاتی دولت و اخلال در بودجه بندی شده و مانعی برای دستیابی به اهداف دولت می شود. علاوه براین فرار مالیاتی باعث نارسایی در توزیع عادلانه درآمد، گردآوری ثروت و انباشت غیر تولیدی، تجمل گرایی و افزایش فاصله طبقاتی شده و مآلاً به افزایش تنش های سیاسی و اجتماعی منجر خواهد شد. بدانیم سازمان امورمالیاتی کشور جهت کاهش دغدغه فرارمالیاتی و گسترش فرهنگ پرداخت مالیات در کشور،در کنار انجام فعالیت‏های ذاتی و قانونی خود پیوسته در جهت آگاه‏سازی افکار عمومی جامعه و تقویت بنیه‏ های فرهنگی پرداخت مالیات می‏کوشد. بدانیم باگسترش اعتماد ،ترویج روح جمعی ، بهره گیری از شیوه های اخلاقی وباتاسی ازفرمایشات مقام معظم رهبری(همدلی وهم زبانی) فرهنگی را در جامعه گسترش می دهیم که افراد جامعه به پرداخت مالیات به عنوان وظیفه دینی و مسؤولیت اجتماعی نگاه میکنند و فرار از آن را معصیت و گناه می شمارند و به آن بصورت یک امر مذموم و ناپسند می نگرند و سرپیچی از پرداخت مالیات را مترادف با خیانت ملی و تجاوز به حقوق دیگران میدانند
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
 سوالات مالیاتی  چرامالیات بدهیم  چرافرهنگ مالیاتی   دادخواهی مالیاتی  چالش های مالیاتی  فریضه ای بنام مالیات  بدانید و بدانیم مالیاتی  دغدغه ای بنام فرار مالیاتی  بازار و دغدغه ای بنام مالیات  معافیت های 17گانه مالیاتی  یاداشتی مالیاتی از ونکوورکانادا  بهترین راهکارهای کسب مالیات   فرآیندهای الکترونیکی شده مالیاتی  مزایایی ارسال اظهارنامه الکترونیکی  راهکارهای گسترش فرهنگ مالیاتی  اگر مالیات پرداخت نکنیم چه می شود؟   سازمان امورمالیاتی وفرهنگ مودی مداری  چرانسبت به پرداخت مالیات آلرژی داریم ؟   گسترش فرهنگ مالیاتی با مدیریت جهادی  گسترش فرهنگ مالیاتی باهمدلی و همزبانی  اهمیت برگزاری جشنواره ملی فرهنگ مالیاتی  ثروتمندان چقدر به پرداخت مالیات توجه دارند؟  مالیات برارزش افزوده شامل کدام کالاهانمیشود  پیام پایگاه فرهنگ مالیاتی به مناسبت روز مالیات  انتظار مردم از سازمان امور مالیاتی دولت یازدهم  دلایل عدم ارسال اظهارنامه مالیاتی توسط مودیان  عملکرد سازمان امورمالیاتی در کاهش فرارمالیاتی   عملکردسازمان مالیاتی درارتقاءفرهنگ مودی مداری
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما

از خبازی که برایش مالیات آمد تا دامداری که بخاطر جریمه شدنش برای چرای غیر قانونی گلایه داشت 

پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور،:امروز را با فرماندار کلاله و بررسی مشکلات مردم توسط این فرماندار و رئیس بهزیستی و معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کلاله سپری کردیم.

هر کس با کوله باری از مشکلات به فرمانداری کلاله مراجعه می کرد برخی از مشکلات مراجعه کنندگان مشکل وام بود که با دیر کرد قسط، مبلغ وام به دو برابر افزایش یافته بود برای مثال یکی از مراجعه کنندگان که وام 47 میلیون تومانی گرفته بود، با عدم پرداخت قسط های وام خود طی چند سال، مبلغ قابل پرداخت برای وی به بیش از 100 میلیون تومان افزایش یافته بود و تنها راه برای ادامه روند پرداخت، تهیه وصیغه بود که این خود مستلزم این است که مبلغ 1 میلیون و 300 هزار تومان به دفترخانه ها پرداخت شود که این نیز باعث بروز مشکلاتی جدید برای این فرد شده بود.

برخی نیز برای مشکلات روستایی نزد این فرماندار آمده بودند و یکی از روستاییان روستای قره صحنه برای رفع مشکل گاز رسانی به فرماندار کلاله مراجع کرد و از وعده های پیمانکار  گلایه داشت و گفت: تنها منتظر اتصال لوله اصلی به انشعاب آن هستیم که پیمانکار مربوطه به این کار مبادرت نمی کند و یکی دیگر از مشکلات روستا جاده آن است که طبق براورده های انجام شده 500 میلیون تومان هزینه دارد که با رایزنی های انجام شده با نماینده مجلس، وی تنها قول 3 میلیون تومان را داده است و این در صورتی است که با استفاده از ظرفیت خیرین و مردم روستا می توانیم برخی از مشکلات جاده را با 20 میلیون تومان از سوی مسئولین و نماینده مرتفع کنیم و در کنار آن برای تکمیل آن نیازمند تجهیزات راه سازی هستیم.

از خبازی که برایش مالیات آمد تا دامداری که بخاطر جریمه شدنش برای چرای غیر قانونی گلایه داشت + تصاویر

در این میان نیز برخی برای دریافت وام از صندوق کارآفرینی(مهر امام رضا(ع)) با مشکل روبرو بودند و به گفته این ارباب رجوع، تمام مدارک مورد نیاز برای گرفتن وام تکمیل است ولی به علت شاغل بودن در مغازه یا داشتن مغازه  برای دریافت وام با مشکلاتی روبرو شده است. (به گفته مسئول مد نظر، مشکل قانونی برای دادن وام در صورت یاد شده(داشتن مغازه و شغل) وجود دارد).

اما بودند، مراجعه کنندگانی که به علت بسته شدن یارانه انها توسط بانک ها مشکلات عدیده ای برای آنها پیش آمده بود.

یکی از خواهران اهل سنت که سرپرست خانواده وی ضامن شخص غیرشده بود، یارانه خانواده وی توسط بانک نیز مسدود شده بود(قابل دریافت نبود) که فرماندار کلاله برای جلوگیری از تبعات آتی، با رایزنی با بانک مدنظر این مشکل را مرتفع کرد.

عدم پر کردن فرم خود اظهاری مالیاتی باعث بروز مشکلاتی برای یک خباز شده بود به این صورت که با عدم اقدام این خباز برای پر کردن فرم خود اظهاری سیستم بصورت خودکار و باتوجه به اطلاعات قبلی از این فرد،برای وی بیش از یک میلیون تومان مالیات صادر کرده بود که این هم به علت ناآگاهی این خباز نسبت به پر کردن فرم خود اظهاری است که اگر این اقدام انجام می شد، با توجه به اطلاعات بدست آمده، از مالیات معاف می شد. در نهایت فرمانداری کلاله برای رفع این مشکل اقدام کرد.

در این جلسه فرزند شهیدی با لیسانس آب و هواشناسی و فوق لیسانس مدیریت برای مشکل اشتغال خود به فرماندار کلاله مراجعه کرد که به گفته فرماندار کلاله وضعیت اقتصادی این خانواده ایجاب می کند برای اشتغال این دختر شهید با این سطح تحصیلات تدابیری در نظر گرفته شود.

 فرماندار کلاله برای رفع مشکل این فرزند شهید به مراکز مرتبط با رشته وی جهت بکارگیری، تماس گرفت و رایزنی های اولیه را انجام داد.

اما در پایان با دامداری به نام سمندر نشستی داشتیم که وی نسبت به جریمه اش توسط اداره منابع طبیعی جهت چرای غیر قانونی دام در مراتع ملی، گلایه داشت.

از خبازی که برایش مالیات آمد تا دامداری که بخاطر جریمه شدنش برای چرای غیر قانونی گلایه داشت + تصاویر

وی به صراحت اعلام کرد که تخلف وی چرای غیر قانونی دام در مراتع ملی(به قول خودش نه مراتع محافظت شده) است و مبلغ 800 هزار تومان از سوی منابع طبیعی و دادگستری کلاله جریمه شده است و خواستار رسیدگی فرماندار کلاله نسبت به این موضوع بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

رسال نظرا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی