پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور

فرهنگ مالیاتی کشور،جهت آشنایی هرچه بیشترآحادمردم باپرداخت مالیات افتتاح شده است
%@%بدانید و آگاه باشید،مالیات یک فریضه و یک راه شرعی در تامین نیازهای مادی کشور است، پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور معتقداست مالیات یک تنبیه اجتماعی نیست بلکه مالیات یک فرصت اجتماعی است -آگاه باشید پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور،به عنوان یکی از مبلغان فرهنگ مالیاتی درکشور باهدف گسترش اعتلاء فرهنگ مالیاتی کشور می کوشد و به کمک و یاری شما نیاز منداست %@%           
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
(@)__ بدانیم و بدانید مالیاتی __(@) بدانید،دولت درجهت تحقق بخشی از خواسته های مردم درخصوص بالا بودن سطح رفاه و درآمد ،توسعه عدالت اجتماعی وخدمات آموزشی، تولید و اشتغال و سطح بالای پوشش های بیمه ای برنامه هایی را تنظیم وبه مرحله اجرا در آورده است که هدف غایی این برنامه ها آشنایی مردم و مودیان مالیاتی با محل هزینه کرد مالیات می باشد تا پرداخت کنندگان مالیات بدانند پولی که به عنوان مالیات به دولت می دهند در جهت رفاه و آسایش خودشان هزینه می شود. بدانید،فرار مالیاتی منجر به کاهش درآمدهای مالیاتی دولت و اخلال در بودجه بندی شده و مانعی برای دستیابی به اهداف دولت می شود. علاوه براین فرار مالیاتی باعث نارسایی در توزیع عادلانه درآمد، گردآوری ثروت و انباشت غیر تولیدی، تجمل گرایی و افزایش فاصله طبقاتی شده و مآلاً به افزایش تنش های سیاسی و اجتماعی منجر خواهد شد. بدانیم سازمان امورمالیاتی کشور جهت کاهش دغدغه فرارمالیاتی و گسترش فرهنگ پرداخت مالیات در کشور،در کنار انجام فعالیت‏های ذاتی و قانونی خود پیوسته در جهت آگاه‏سازی افکار عمومی جامعه و تقویت بنیه‏ های فرهنگی پرداخت مالیات می‏کوشد. بدانیم باگسترش اعتماد ،ترویج روح جمعی ، بهره گیری از شیوه های اخلاقی وباتاسی ازفرمایشات مقام معظم رهبری(همدلی وهم زبانی) فرهنگی را در جامعه گسترش می دهیم که افراد جامعه به پرداخت مالیات به عنوان وظیفه دینی و مسؤولیت اجتماعی نگاه میکنند و فرار از آن را معصیت و گناه می شمارند و به آن بصورت یک امر مذموم و ناپسند می نگرند و سرپیچی از پرداخت مالیات را مترادف با خیانت ملی و تجاوز به حقوق دیگران میدانند
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
 سوالات مالیاتی  چرامالیات بدهیم  چرافرهنگ مالیاتی   دادخواهی مالیاتی  چالش های مالیاتی  فریضه ای بنام مالیات  بدانید و بدانیم مالیاتی  دغدغه ای بنام فرار مالیاتی  بازار و دغدغه ای بنام مالیات  معافیت های 17گانه مالیاتی  یاداشتی مالیاتی از ونکوورکانادا  بهترین راهکارهای کسب مالیات   فرآیندهای الکترونیکی شده مالیاتی  مزایایی ارسال اظهارنامه الکترونیکی  راهکارهای گسترش فرهنگ مالیاتی  اگر مالیات پرداخت نکنیم چه می شود؟   سازمان امورمالیاتی وفرهنگ مودی مداری  چرانسبت به پرداخت مالیات آلرژی داریم ؟   گسترش فرهنگ مالیاتی با مدیریت جهادی  گسترش فرهنگ مالیاتی باهمدلی و همزبانی  اهمیت برگزاری جشنواره ملی فرهنگ مالیاتی  ثروتمندان چقدر به پرداخت مالیات توجه دارند؟  مالیات برارزش افزوده شامل کدام کالاهانمیشود  پیام پایگاه فرهنگ مالیاتی به مناسبت روز مالیات  انتظار مردم از سازمان امور مالیاتی دولت یازدهم  دلایل عدم ارسال اظهارنامه مالیاتی توسط مودیان  عملکرد سازمان امورمالیاتی در کاهش فرارمالیاتی   عملکردسازمان مالیاتی درارتقاءفرهنگ مودی مداری
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
به گزارش پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور،از همان شروع به فراگیر شدن وایبر و تلگرام و اینستاگرام در ایران، عده ای بودند که با استفاده از نبوغ اقتصادی خود گروه ها و پیج های تجاری در این اپلیکیشن ها به تبلیغ و فروش محصولات خود پرداختند. در این بین اینستاگرام به عنوان اپلیکیشنی که به امکان اشتراک عکس را به مخاطین می داد بسیار بیشتر مورد توجه صنایع کوچک ، تجارت های محدود پوشاک و لباس و مشاغل خانگی قرار گرفت.
حالا نیز کار به جایی رسیده است که به جرات می توان گفت در ایران بسیاری از محصولات مرتبط با مد، لباس، فشن و لوازم آرایشی توانسته‌اند از اینستاگرام به عنوان ویترین خود استفاده کنند و به نمایش و فروش محصولات بپردازند.
به این ترتیب می توان گفت، هرچند هدف از ایجاد اینستاگرام فروش کالا نبوده، اما استفادۀ گوناگون کاربران از آن باعث شده تا به جایگاهی مهم برای معرفی محصولات برندهای خانگی و کوچک برسد و کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط نیز این روزها برای معرفی خدمات و محصولات خود به این پدیدۀ جذاب روی آورده‌اند.
حالا در پیج های ایرانی اینستاگرام از عینک، شال و کلاه گرفته تا مانتو، ساعت، جواهرات و … به فروش می رسند.
مزون‌های مختلف، فروشگاه‌های کوچک و گمنام و … به لطف اینستاگرام و البته خلاقیت صاحبانشان، توانسته‌اند در این شبکه اجتماعی برای خود نام و نشانی دست و پا کنند و این موضوع برای آنها تا آنجا حیاتی شده است که در برخی مواقع قبل از معرفی آدرس فیزیکی فروشگاه خود، نام صفحه رسمی‌شان در اینستاگرام را به مشتری اعلام می‌کنند و از مشتری می خواهند برای دیدن محصولاتشان به پیج اینستاگرامشان مراجعه کند!
البته کسب درآمد در اینستاگرام به همین جا ختم نمی‌شود و صفحه های افراد مشهور و معروف و پیج هایی که فالورهای(Follower) زیاد دارند با گرفتن تبلیغ برای صفحه خود کسب درآمد می کنند.
نرخ فقط یک ساعت تبلیغ در صفحه‌های شخصی پربازدید اینستاگرامی، حداقل ده هزار تومان تا 100 هزارتومان است و برخی دیگرنیز به ازای جذب هر ۱۰۰۰ طرفدار (Follower) برای صفحۀ مشتری حداقل 30هزارتومان تا 50‌هزار تومان دریافت می‌کنند!
به این ترتیب است که بازار کار در اینستاگرام داغ است و این روزها اینستاگرام به فروشگاهی تبدیل شده که نه مالیات دارد و نه هزینه مغازه و برای مشاغل خانگی مانند تزئین ژله، بافتنی، خیاطی و ... به خصوص برای بانوان درامد زایی می کند تا نسل جدیدی از تجارت در ایران در راه باشد که آغازگپر آن مشاغل خانگی و کوچک هستند./شفاف
عکس های زیر نشان دهنده نمونه هایی از این فروشگاه ها در اینستاگرام است:
فروشگاه بدون مالیات در اینستاگرام+تصاویر
فروشگاه بدون مالیات در اینستاگرام+تصاویر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

رسال نظرا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی