پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور

فرهنگ مالیاتی کشور،جهت آشنایی هرچه بیشترآحادمردم باپرداخت مالیات افتتاح شده است
%@%بدانید و آگاه باشید،مالیات یک فریضه و یک راه شرعی در تامین نیازهای مادی کشور است، پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور معتقداست مالیات یک تنبیه اجتماعی نیست بلکه مالیات یک فرصت اجتماعی است -آگاه باشید پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور،به عنوان یکی از مبلغان فرهنگ مالیاتی درکشور باهدف گسترش اعتلاء فرهنگ مالیاتی کشور می کوشد و به کمک و یاری شما نیاز منداست %@%           
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
(@)__ بدانیم و بدانید مالیاتی __(@) بدانید،دولت درجهت تحقق بخشی از خواسته های مردم درخصوص بالا بودن سطح رفاه و درآمد ،توسعه عدالت اجتماعی وخدمات آموزشی، تولید و اشتغال و سطح بالای پوشش های بیمه ای برنامه هایی را تنظیم وبه مرحله اجرا در آورده است که هدف غایی این برنامه ها آشنایی مردم و مودیان مالیاتی با محل هزینه کرد مالیات می باشد تا پرداخت کنندگان مالیات بدانند پولی که به عنوان مالیات به دولت می دهند در جهت رفاه و آسایش خودشان هزینه می شود. بدانید،فرار مالیاتی منجر به کاهش درآمدهای مالیاتی دولت و اخلال در بودجه بندی شده و مانعی برای دستیابی به اهداف دولت می شود. علاوه براین فرار مالیاتی باعث نارسایی در توزیع عادلانه درآمد، گردآوری ثروت و انباشت غیر تولیدی، تجمل گرایی و افزایش فاصله طبقاتی شده و مآلاً به افزایش تنش های سیاسی و اجتماعی منجر خواهد شد. بدانیم سازمان امورمالیاتی کشور جهت کاهش دغدغه فرارمالیاتی و گسترش فرهنگ پرداخت مالیات در کشور،در کنار انجام فعالیت‏های ذاتی و قانونی خود پیوسته در جهت آگاه‏سازی افکار عمومی جامعه و تقویت بنیه‏ های فرهنگی پرداخت مالیات می‏کوشد. بدانیم باگسترش اعتماد ،ترویج روح جمعی ، بهره گیری از شیوه های اخلاقی وباتاسی ازفرمایشات مقام معظم رهبری(همدلی وهم زبانی) فرهنگی را در جامعه گسترش می دهیم که افراد جامعه به پرداخت مالیات به عنوان وظیفه دینی و مسؤولیت اجتماعی نگاه میکنند و فرار از آن را معصیت و گناه می شمارند و به آن بصورت یک امر مذموم و ناپسند می نگرند و سرپیچی از پرداخت مالیات را مترادف با خیانت ملی و تجاوز به حقوق دیگران میدانند
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
 سوالات مالیاتی  چرامالیات بدهیم  چرافرهنگ مالیاتی   دادخواهی مالیاتی  چالش های مالیاتی  فریضه ای بنام مالیات  بدانید و بدانیم مالیاتی  دغدغه ای بنام فرار مالیاتی  بازار و دغدغه ای بنام مالیات  معافیت های 17گانه مالیاتی  یاداشتی مالیاتی از ونکوورکانادا  بهترین راهکارهای کسب مالیات   فرآیندهای الکترونیکی شده مالیاتی  مزایایی ارسال اظهارنامه الکترونیکی  راهکارهای گسترش فرهنگ مالیاتی  اگر مالیات پرداخت نکنیم چه می شود؟   سازمان امورمالیاتی وفرهنگ مودی مداری  چرانسبت به پرداخت مالیات آلرژی داریم ؟   گسترش فرهنگ مالیاتی با مدیریت جهادی  گسترش فرهنگ مالیاتی باهمدلی و همزبانی  اهمیت برگزاری جشنواره ملی فرهنگ مالیاتی  ثروتمندان چقدر به پرداخت مالیات توجه دارند؟  مالیات برارزش افزوده شامل کدام کالاهانمیشود  پیام پایگاه فرهنگ مالیاتی به مناسبت روز مالیات  انتظار مردم از سازمان امور مالیاتی دولت یازدهم  دلایل عدم ارسال اظهارنامه مالیاتی توسط مودیان  عملکرد سازمان امورمالیاتی در کاهش فرارمالیاتی   عملکردسازمان مالیاتی درارتقاءفرهنگ مودی مداری
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما

وقتی تقویم را ورق میزنیم بعد از گذشت مناسبتهای متعدد در فروردین،اردیبهشت وخردادماه نوبت به تیرماه و یادآورسالروز شهادت شهید بهشتی و واقعه هفتم تیر می شود که خاطرات ظلم ستمگران زمانه با غیورمردان این سرزمین را بازگو می کند.

پر واضح است،حادثه هفتم تیر اوج مظلومیت جناحی بود که برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب تا پای جان ایستاده بود.

به واقع تا قبل از حادثه هفتم تیر مخالفین امام (ره) تلاش گسترده ای را برای مخدوش کردن چهره شهید بهشتی و یارانش صورت داده بودند که شهادت آنان تمام نقشه ها را برملا کرد و وحدت، اتحاد و انسجام انقلابیون را در پی داشت.

دراین خصوص پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور به بازنشر سخنان امام (ره)وبیانات مقام معظم رهبری در خصوص واقعه هفت تیر وشهادت شهید بهشتی ،پرداخته که در ادامه می خوانیم

سخنان امام (ره) :

1 – مگر شهادت ارثی نیست که از موالیان ما که حیات را عقیده و جها میدانستند و در راه مکتب پرافتخار اسلام با خون خود وجوانان عزیز خود از آن پاسداری می‌کردند، به ملت شهید پرور ما رسیده است.
«صحیفه نور جلد 15 صفحه51»
2 – مگر عزت و شرف وارزشهای انسانی، گوهرهای گرانبهایی نیستند که اسلاف صالح این مکتب ، عمر خود ویاران خود را در راه حراست و نگهبانی از آن وقف نمودند.
«صحیفه نور جلد 15 صفحه51»
3 – مگر ما پیروان و پاکان سرباخته در راه هدف نیستیم که از شهادت عزیزان خود ، به دل تردیدی راه دهیم.
«صحیفه نور جلد 15 صفحه51»
4 – مگر دشمن ما قدرت آن را دارد که با جنایت خود مکارم و ارزشهای انسانی شهیدان عزیز ما را از آنان سلب کند.
«صحیفه نور جلد 15 صفحه51»
5 – مگر دشمن های فضیلت میتوانند جز این خرقه خاکی را از دوستان خدا وعاشقانه حقیقت بگیرند.
«صحیفه نور جلد 15 صفحه51»
6 – ملت ایران در این فاجعه بزرگ 72 تن بی‌گناه، به عدد شهدای کربلا از دست داد.
«صحیفه نور جلد 15 صفحه52»
7 – ملت ایران سرافراز است که مردانی را به جامعه تقدیم می‌کند که خود را وقف خدمت به اسلام و مسلمین کرده بودند و دشمنان خلق گروهی را شهید نمودند که برای مشورت در مصالح کشور گرد هم آمده بودند.
«صحیفه نور جلد 15 »
8 – شما می‌بینید که در زمانی که مرحوم بهشتی زنده بودند، چه وضعیتی پیش آوردند، این اراذل ایشان را یک چهره دیگری نشان داده بودند که آن روز در خیابانها هم بر ضد ایشان تظاهر میکردند، صحبت میکردند و نمی‌دانستند قصه را، شهادت ایشان سبب این شد که یک بهره بزرگی ما داشتیم و آن اینکه ثابت شد که آن انحراف بوده است.
«صحیفه نور جلد 15 صفحه138»
9 – شهادت آقای بهشتی و این هفتاد نفر مظلوم، یکدفعه متحول کرد مردم را به اینکه کم کم بیدار شدند.
«صحیفه نور جلد 15 صفحه139»
10 – آقای بهشتی رحمه الله علیه یک نفر آدمی بود که مجاهد برای اسلام بود، بدرد می‌خورد ، فعال بود، دانشمند بود،مدیر بود،مدبر بود.
«صحیفه نور جلد 15 صفحه222»
11- مردم یک وقت بیدار شدند که بهشتی‌ای در کار نبود.
«صحیفه نور جلد 15 صفحه44 »
12 – شهات شهید بهشتی در برابر مظلومیت او ناچیز است.
«صحیفه نور جلد 15 صفحه 44»
13 – بهشتی مظلوم زیست،مظلوم مْرد و خار چشم دشمنان اسلام بود.
«صحیفه نور جلد 15 صفحه 52»

بیانات مقام معظم رهبری :

1 – فاجعه هفتم تیر نقش مؤثری در ایجاد هیجانهای عظیمی که به تنبه وبیداری مردم منتهی شده است،داشت.
«پیام انقلاب 4/4/1362 شماره 87 صفحه36 »
2 - شهید بهشتی از آن قبیل انسانهایی بود که در اوج احساساتش هم آدم میدانست که دارد منطقی و متین و محاسبه شده ،حرف میزند.
«پیام انقلاب 4/4/1362 شماره 87 صفحه37 »
3 – از خصوصیات شهید بهشتی این بود که کارها را از بنیان شروع میکرد.
«پیام انقلاب 4/4/1362 شماره 87 صفحه37 »
4 – مردم در فاجعه هفتم تیر وغوغایی که این حادثه بوجود آورده، واقعیتهای این انقلاب را هرچه بیشتر درک کردند ولمس نمودند.
«پیام انقلاب 4/4/1362 شماره 87 صفحه39 »
5 – من احساس میکنم که مردم ما بهشتی را بعنوان یک معیار، یک میزان شناخته‌اند و امروز بعنوان یک معیار در جامعه ما این شخصیت مطرح است.
«پیام انقلاب 4/4/1362 شماره 87 صفحه 38 »
6 – شهدای عزیز فاجعه هفتم تیر، نقش بزرگی در حفظ و تداوم انقلاب دارند.
«روزنامه اطلاعات 12/4/67»
7 – فاجعه هفت تیر را با هیچ قلمی نمی‌توان نوشت وتنها باید با ثبت وضبط و بیان حادثه مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی و جایگاه والای این شهدا ترسیم شود.
«روزنامه اطلاعات 12/4/67»
8 – ما به شهدای فاجعه هفتم تیر افتخار می کنیم چرا که متعلق به انقلاب وکل نظام هستند.«روزنامه اطلاعات 12/4/67»

تهیه وتنظیم : پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور

منابع: صحیفه نور و روزنامه اطلاعات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

رسال نظرا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی