پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور

فرهنگ مالیاتی کشور،جهت آشنایی هرچه بیشترآحادمردم باپرداخت مالیات افتتاح شده است
%@%بدانید و آگاه باشید،مالیات یک فریضه و یک راه شرعی در تامین نیازهای مادی کشور است، پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور معتقداست مالیات یک تنبیه اجتماعی نیست بلکه مالیات یک فرصت اجتماعی است -آگاه باشید پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور،به عنوان یکی از مبلغان فرهنگ مالیاتی درکشور باهدف گسترش اعتلاء فرهنگ مالیاتی کشور می کوشد و به کمک و یاری شما نیاز منداست %@%           
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
(@)__ بدانیم و بدانید مالیاتی __(@) بدانید،دولت درجهت تحقق بخشی از خواسته های مردم درخصوص بالا بودن سطح رفاه و درآمد ،توسعه عدالت اجتماعی وخدمات آموزشی، تولید و اشتغال و سطح بالای پوشش های بیمه ای برنامه هایی را تنظیم وبه مرحله اجرا در آورده است که هدف غایی این برنامه ها آشنایی مردم و مودیان مالیاتی با محل هزینه کرد مالیات می باشد تا پرداخت کنندگان مالیات بدانند پولی که به عنوان مالیات به دولت می دهند در جهت رفاه و آسایش خودشان هزینه می شود. بدانید،فرار مالیاتی منجر به کاهش درآمدهای مالیاتی دولت و اخلال در بودجه بندی شده و مانعی برای دستیابی به اهداف دولت می شود. علاوه براین فرار مالیاتی باعث نارسایی در توزیع عادلانه درآمد، گردآوری ثروت و انباشت غیر تولیدی، تجمل گرایی و افزایش فاصله طبقاتی شده و مآلاً به افزایش تنش های سیاسی و اجتماعی منجر خواهد شد. بدانیم سازمان امورمالیاتی کشور جهت کاهش دغدغه فرارمالیاتی و گسترش فرهنگ پرداخت مالیات در کشور،در کنار انجام فعالیت‏های ذاتی و قانونی خود پیوسته در جهت آگاه‏سازی افکار عمومی جامعه و تقویت بنیه‏ های فرهنگی پرداخت مالیات می‏کوشد. بدانیم باگسترش اعتماد ،ترویج روح جمعی ، بهره گیری از شیوه های اخلاقی وباتاسی ازفرمایشات مقام معظم رهبری(همدلی وهم زبانی) فرهنگی را در جامعه گسترش می دهیم که افراد جامعه به پرداخت مالیات به عنوان وظیفه دینی و مسؤولیت اجتماعی نگاه میکنند و فرار از آن را معصیت و گناه می شمارند و به آن بصورت یک امر مذموم و ناپسند می نگرند و سرپیچی از پرداخت مالیات را مترادف با خیانت ملی و تجاوز به حقوق دیگران میدانند
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
 سوالات مالیاتی  چرامالیات بدهیم  چرافرهنگ مالیاتی   دادخواهی مالیاتی  چالش های مالیاتی  فریضه ای بنام مالیات  بدانید و بدانیم مالیاتی  دغدغه ای بنام فرار مالیاتی  بازار و دغدغه ای بنام مالیات  معافیت های 17گانه مالیاتی  یاداشتی مالیاتی از ونکوورکانادا  بهترین راهکارهای کسب مالیات   فرآیندهای الکترونیکی شده مالیاتی  مزایایی ارسال اظهارنامه الکترونیکی  راهکارهای گسترش فرهنگ مالیاتی  اگر مالیات پرداخت نکنیم چه می شود؟   سازمان امورمالیاتی وفرهنگ مودی مداری  چرانسبت به پرداخت مالیات آلرژی داریم ؟   گسترش فرهنگ مالیاتی با مدیریت جهادی  گسترش فرهنگ مالیاتی باهمدلی و همزبانی  اهمیت برگزاری جشنواره ملی فرهنگ مالیاتی  ثروتمندان چقدر به پرداخت مالیات توجه دارند؟  مالیات برارزش افزوده شامل کدام کالاهانمیشود  پیام پایگاه فرهنگ مالیاتی به مناسبت روز مالیات  انتظار مردم از سازمان امور مالیاتی دولت یازدهم  دلایل عدم ارسال اظهارنامه مالیاتی توسط مودیان  عملکرد سازمان امورمالیاتی در کاهش فرارمالیاتی   عملکردسازمان مالیاتی درارتقاءفرهنگ مودی مداری
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
به گزارش پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور،حشمت اله عسگری عصر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام با اشاره به موفقیت ها و دستاوردهای این استان در مسیر توسعه تاکید کرد: جهش های بسیار خوبی در شاخص ها داشته ایم اما این بخش کوچکی از کاراست و تلاش ها باید با جدیت بیشتری ادامه یابد.
 
وی با بیان اینکه فضای مثبتی در اقتصاد کشور شکل گرفته است، گفت: با این حال عده ای دولت را متهم می کنند که تورم را به قیمت ایجاد رکود کنترل کرده است اما به هیچ عنوان صحیح نیست زیرا تنها راه برون رفت از رکود کنترل تورم است.
 
عسگری اظهار کرد: بر اساس آمار و ارقام و شواهد مختلف رونق در بخش های پیشرو اقتصادی کشور همچون مسکن دیده می شود و در کنار کنترل تورم برغم اینکه سیاست های انقباضی اعمال نشد و پول نیز در دسترس مردم قرار داشت به مرحله جهش اقتصادی رسیده ایم.
 
وی یادآور شد: سال گذشته با وجود اینکه تخصیص ردیف های بودجه استانی کم بود اما با استفاده از ابزارهای مالی جدیدی که در دسترس بود هیچ پروژه ای در استان معطل نشد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار ایلام گفت: سیستم مالی کشور به سمت ابزارهای جدید مالی پیش می رود اما در استان مقاومتی در پذیرش این ابزارهای جدید وجود دارد که باید در سال جدید مالی برای تفسیر و درک بیشتر آنها تلاش شود.
 
عسگر همچنین خاطر نشان کرد: سال گذشته کارهای بسیار خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام شد اما اقتصاد مقاومتی و کار جهادی هنوز در برخی دستگاه های استان تبیین نشده است.
 
وی تاکید کرد: سال گذشته مجموعه برنامه هایی در 10 تا 12 بخش در ستاد اقتصاد مقاومتی استان مبنای کار قرار گرفت که باید مورد ارزیابی قرار گرفته و تعدادی از آنها بازنگری شود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار ایلام گفت: اقتصاد، اشتغال و تولید مجموعه ای از تصمیماتی است که ما می گیریم و به همین دلیل تمامی مدیران باید پرونده های مربوط به طرح های مختلف را مورد بررسی و بازبینی قرار داده و تصمیم نهایی را در مورد آنها بگیرند.
 
عسگری اضافه کرد: در نشست های اقتصاد مقاومتی باید تمامی پروژه های راهبردی و کلیدی دستگاه های اجرایی که امکان ایجاد اشتغال باثبات را دارند استخراج شود.
 
وی با بیان اینکه در سال جدید با رشد اعتبارات مصوب مواجه هستیم، اضافه کرد: متناسب با این رشد باید افزایش درآمدهای استان را نیز داشته باشیم و کار کارگروه وصول درآمد در این زمینه سخت خواهد بود.
 
 
سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان ایلام نیز در این نشست گفت: با تلاش و پیگیری های استاندار ایلام و نمایندگان مجلس بودجه عمرانی استان در سال جاری نسبت به سال گذشته 86.4 درصد افزایش داشته و به پنج هزار و 90 میلیارد ریال رسیده است.
 
رحمت اله قیصوری اظهار کرد: سهم استان از سه درصد بخش نفت و گاز نیز از 300 میلیارد ریال در سال 95 به بیش از 950 میلیارد ریال افزایش یافته و 217 درصد رشد داشته است.
 
وی اضافه کرد: همچنین سهم اعتبارات عمرانی این استان از 1.7 درصد مجموع اعتبارات استان های کشور به 2 درصد افزایش یافته است.
 
سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان ایلام عملکرد هزینه ای این استان در سال گذشته را یک هزار و 784 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: سال گذشته با پیگیری ها استاندار و مجموعه مدیریت استان با مشکل کسری اعتبارات استان مواجه نشدیم.
 
 بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95، استان ایلام 580 هزار و 158 نفر معادل 73 صدم درصد جمعیت کل کشور و رتبه آخر میزان جمعیت را در میان استان های کشور دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

رسال نظرا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی