پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور

فرهنگ مالیاتی کشور،جهت آشنایی هرچه بیشترآحادمردم باپرداخت مالیات افتتاح شده است
%@%بدانید و آگاه باشید،مالیات یک فریضه و یک راه شرعی در تامین نیازهای مادی کشور است، پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور معتقداست مالیات یک تنبیه اجتماعی نیست بلکه مالیات یک فرصت اجتماعی است -آگاه باشید پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور،به عنوان یکی از مبلغان فرهنگ مالیاتی درکشور باهدف گسترش اعتلاء فرهنگ مالیاتی کشور می کوشد و به کمک و یاری شما نیاز منداست %@%           
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
(@)__ بدانیم و بدانید مالیاتی __(@) بدانید،دولت درجهت تحقق بخشی از خواسته های مردم درخصوص بالا بودن سطح رفاه و درآمد ،توسعه عدالت اجتماعی وخدمات آموزشی، تولید و اشتغال و سطح بالای پوشش های بیمه ای برنامه هایی را تنظیم وبه مرحله اجرا در آورده است که هدف غایی این برنامه ها آشنایی مردم و مودیان مالیاتی با محل هزینه کرد مالیات می باشد تا پرداخت کنندگان مالیات بدانند پولی که به عنوان مالیات به دولت می دهند در جهت رفاه و آسایش خودشان هزینه می شود. بدانید،فرار مالیاتی منجر به کاهش درآمدهای مالیاتی دولت و اخلال در بودجه بندی شده و مانعی برای دستیابی به اهداف دولت می شود. علاوه براین فرار مالیاتی باعث نارسایی در توزیع عادلانه درآمد، گردآوری ثروت و انباشت غیر تولیدی، تجمل گرایی و افزایش فاصله طبقاتی شده و مآلاً به افزایش تنش های سیاسی و اجتماعی منجر خواهد شد. بدانیم سازمان امورمالیاتی کشور جهت کاهش دغدغه فرارمالیاتی و گسترش فرهنگ پرداخت مالیات در کشور،در کنار انجام فعالیت‏های ذاتی و قانونی خود پیوسته در جهت آگاه‏سازی افکار عمومی جامعه و تقویت بنیه‏ های فرهنگی پرداخت مالیات می‏کوشد. بدانیم باگسترش اعتماد ،ترویج روح جمعی ، بهره گیری از شیوه های اخلاقی وباتاسی ازفرمایشات مقام معظم رهبری(همدلی وهم زبانی) فرهنگی را در جامعه گسترش می دهیم که افراد جامعه به پرداخت مالیات به عنوان وظیفه دینی و مسؤولیت اجتماعی نگاه میکنند و فرار از آن را معصیت و گناه می شمارند و به آن بصورت یک امر مذموم و ناپسند می نگرند و سرپیچی از پرداخت مالیات را مترادف با خیانت ملی و تجاوز به حقوق دیگران میدانند
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
 سوالات مالیاتی  چرامالیات بدهیم  چرافرهنگ مالیاتی   دادخواهی مالیاتی  چالش های مالیاتی  فریضه ای بنام مالیات  بدانید و بدانیم مالیاتی  دغدغه ای بنام فرار مالیاتی  بازار و دغدغه ای بنام مالیات  معافیت های 17گانه مالیاتی  یاداشتی مالیاتی از ونکوورکانادا  بهترین راهکارهای کسب مالیات   فرآیندهای الکترونیکی شده مالیاتی  مزایایی ارسال اظهارنامه الکترونیکی  راهکارهای گسترش فرهنگ مالیاتی  اگر مالیات پرداخت نکنیم چه می شود؟   سازمان امورمالیاتی وفرهنگ مودی مداری  چرانسبت به پرداخت مالیات آلرژی داریم ؟   گسترش فرهنگ مالیاتی با مدیریت جهادی  گسترش فرهنگ مالیاتی باهمدلی و همزبانی  اهمیت برگزاری جشنواره ملی فرهنگ مالیاتی  ثروتمندان چقدر به پرداخت مالیات توجه دارند؟  مالیات برارزش افزوده شامل کدام کالاهانمیشود  پیام پایگاه فرهنگ مالیاتی به مناسبت روز مالیات  انتظار مردم از سازمان امور مالیاتی دولت یازدهم  دلایل عدم ارسال اظهارنامه مالیاتی توسط مودیان  عملکرد سازمان امورمالیاتی در کاهش فرارمالیاتی   عملکردسازمان مالیاتی درارتقاءفرهنگ مودی مداری
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما
محل لوگوی شما

به گزارش پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور،فشارهای مالیاتی مضاعف به تولید کنندگان گنابادی حرکتی بازدارنده در رونق اقتصادی شهرستان ایجاد می کند و سبب تعطیلی برخی از کارخانه های تولید گناباد شده است.

یکی از فعالین اقتصادی که خواست نامش فاش نشود گفت: در حالیکه تورم همراه با رکود، تولید را با مشکلات زیادی مواجه کرده است، اداره امور مالیاتی نیز با عناوین مختلف با رد دفاتر مالیاتی و تعیین مالیات به صورت علی الراس بر مشکلات افزوده است.

وی ادامه داد: تعیین مالیات به صورت علی الراس بدین گونه است که هزینه ها محسوب نمی شود و براساس در آمد، مالیات اخذ می شود اما نکته جالب این است نرخ ضریب مالیات گناباد و شمیرانات تهران برابر است.

این فعال اقتصادی روند اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده را دارای مشکل دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۶ سال است که از آغاز این طرح می گذرد اما روند اجرای آن با مشکلاتی عدیده ای روبه رو می باشد و این مشکلات سبب گسترش فعالیت های زیر زمینی می شود.

وضعیت نابسامان مالیات سبب تعطیلی خط تولید برخی از واحد های تولیدی شده است

مدیر عامل یکی از واحدهای تولیدی گناباد با بیان اینکه کار اداره مالیات شاید از نظر قانونی درست باشد، گفت: در گناباد قانون به صورت صریح اجرا می شود در صورتیکه می توان قانون را با انعطاف بیشتری اجرا کرد تا تولید و صنعت با مشکل مواجه نشود.

وی ادامه داد: هزینه های برق، گاز و بیمه کارگران به شدت افزایش یافته است که ما تا اندازه ی با آن خو گرفته ایم اما اگر وضعیت مالیات این گونه پیش برود شرایط سختی برای تولید رقم خواهد خورد چراکه وضعیت نابسامان مالیات سبب توقف خط تولید برخی از واحد های تولیدی شده است.

وی در مورد وضعیت نقدینگی و سرمایه در گردش گفت: بانک ها تسهیلات با بهره بالا به مشتریان خود پرداخت می کنند که با این بهره، حقیقتاً تولید از صرفه خارج است و سعی ما این است که با همین وضعیت سرمایه در گردش، امورات را بگذرانیم.

فشارهای مالیاتی مضاعف به تولید کنندگان گنابادی حرکتی بازدارنده در رونق اقتصادی شهرستان ایجاد می کند

یکی از کارشناسان عرصه تولید و اقتصاد نیز گفت: عده زیادی از تولید کنندگان شهرستان گناباد بر این باورند که صنعت کشور در شرایطی که هنوز به بلوغ نرسیده است، تحت فشارهای مالیات های سنگین قرار دارد، اما این در حالی است که فرارهای مالیاتی در کشور نیز بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: به طور قطع اگر فشارهای مالیاتی مضاعف به تولید کنندگان گنابادی وارد شود، حرکتی بازدارنده در جهت رونق اقتصادی شهرستان ایجاد خواهد شد.

این کارشناس اقتصادی خاطرنشان کرد: اداره امور مالیاتی در اخذ مالیات، وضعیت واحدهای تولیدی گناباد را در نظر بگیرد زیرا صدها نفر در بخش صنعت و تولید اشتغال دارند و اخذ مالیات چند برابری و بدون برنامه، سبب بیکاری عده زیادی از مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه در آمد های مالیاتی باید از طریق گسترش پایه مالیاتی، مالیات بر مصرف و کاهش فرارهای مالیاتی افزایش یابد، تصریح کرد: مقایسه اقلام مالیاتی بعضی از شرکت ها و بنگاه های اقتصادی حاکی از افزایش بی حد مالیات بنگاه های تولیدی است و این در صورتی است که صنعت گران همچنان با رکود، عدم تسهیلات کافی، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش مواجه هستند.

یکی از مشکلات مهم واحد های تولیدی کوچک گناباد، کمبود نقدینگی است

مدیر عامل شرکت کویر نوش گناباد یکی از مشکلات صنعت گناباد را کمبود نقدینگی دانست و گفت: یکی از مشکلات مهم واحد های تولیدی کوچک گناباد، کمبود نقدینگی است.

رضا بهزاد نیا که در زمینه تولید عرقیات و  تولید دارو های گیاهی فعالیت می کند، ادامه داد: اگر مشکل نقدینگی بر طرف شود، می توان برای توسعه و گسترش تولید اقدامات موثرتری برداشت./ندای گناباد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

رسال نظرا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی